mandag 12. april 2010

1UK på Sophia

Endelig skulle vi lykkes. Har vært en vinter med noen uk starter med Sophia. Enten med fremmede førere eller på svømme føre, og få sjanser på fugl. I går 11 april stilte jeg henne selv og det var siste mulighet for Artic Cup billetten. Like etter hun hadde side 60 min. fikk hun samstand med makker. Jeg rakk ikke til da jeg var å letet etter henne. Makker reiste både sin hund og min, og begge hunder reiste villig og presist. Sophia lot seg roe på kraftige tilrop fra dommer Jostein Jensen. Det enste jeg fikk sett var begge hundene i stand og så ble det skutt og en masse roping. Var derfor svært spent når jeg kom fram og måtte vente på dommerens utredning. Skjønte det var nå eller aldri. Så gleden var stor da Jostein kunne fortelle at hun nå ble avsluttet med en 1UK. Så nå bærer det til Alta på torsdag og Artic Cup. Hvordan det går vet vi først på fredag.

Ingen kommentarer: