tirsdag 8. april 2008

Arnøya

Helga 5-6 april stilte jeg Nico på Arnøya. Lørdag fikk vi en dårlig oppkjøring da Nico måtte ligge i bilen over natta da huseier ikke ville ha hunder inne. Ingen mat i kroppen siden torsdag og kald natt gjorde at Nico gikk flott i to slipp men parkerte fullstendig i tredje slipp. Lørdag kveld fikk jeg inlosjert han på rommet til Tone og Lugge(takker så mye) slik at han slapp å bruke all sin energi på å holde seg varm. Så søndag fikk jeg en helt ny hund. Nico gikk glimrende hele dagen til ende. Fikk seg en stand i lag med makker i andre slipp, men fugl gikk umiddelbart slik at hverken jeg eller makker rakk å skyte i tide. I løpet av dagen ble vi også slått to ganger i fugl, og en reg. støkk hvor jeg meldte stand. Akkurat i den situasjonen var jeg og dommer uenig men det er til slutt dommer som dømmer. Hadde uansett ikke betydd noe for premien. Så vi gikk dermed glipp av en 2AK-men de har vi nok av fra før.

Så til helgen stiller Ole Nico på søndag så stiller jeg selv Gorn i VK på lørdag. Kommer tilbake med rapport etter vinter sesongens siste prøve da.

Ingen kommentarer: